Extraknäck

4/28/2010 07:18:00 em jojo 2 Comments

Hur ofta kokar jag knäck? Aldrig, då det är systers uppgift till julstöket. Däremot har jag en massa knäckformar som är kvar från mormor och morfar. Inspirerad av en tur på nätet så blev det en mobil, som nu hänger i köksöppningen, i väntan på något bättre ställe. Hade jag kommit ihåg vilken sida det var jag hittade muffinsformspyssel så hade jag naturligtvis länkat, måste lära mig att spara sidor...
Annars så måste jag börja virka skallror igen, då det nästan inte finns några kvar på Poppel! Det är ju roligt, men jag ska nog vänta ett par dagar med pysslandet, har några ryggmuskler som krånglar efter all träning. Det går bra när jag rör på mig, men sen stelnar jag till. Ett problem som säkerligen rättar till sig med lite vila i stugan under valborgshelgen, inklusive en liten massage av kära mor... Ja, tack.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äpplet faller inte långt från....
älskar mobiler!

Japp - massage beställt!

Helgmeny:
Valborgsmässoafton:bakad potatis med havsfruktröra,sallad. Tårta till dessert (må tänka på papps å!)

Lördag:tacos å tårtrester (om det finns kvar, annars fruktsallad).

Valfri dryck till alla måltider!

//Mams//

Så fint. Mysiga o färgglada.