På ett snöre

10/18/2012 09:54:00 em jojo 0 Comments


En gång var jag en bra pysslare, och i och med det en bra pysselbloggare. Det var nog på den tiden jag inte jobbade så mycket, hade så många aktiviteter på sidan av jobbet och hela tiden samlade nya intryck att använda i pysselprojekt.

Nu jobbar jag mycket, har många aktiviteter på sidan av jobbet och de intryck jag samlar på mig hinner jag inte riktigt sortera i pysselkategorin utan hamnar i en massa andra kategorier. Livet I guess...

Jag kommer såklart att fortsätta att pyssla, och dela med mig av det jag gör här på bloggen, för jag tycker fortfarande att det är roligt. Däremot har jag för länge sedan släppt kravet på att skriva många inlägg och pyssla för bloggandets skull och så vidare.

Jag är jätteglad för att ni fortfarande är så många som tittar in här då och då, och jag uppskattar varje läsare. Och jag tackar för varje kommentar, även om jag inte svarar på alla. Har man något önskemål om vad man skulle vilja läsa om får man gärna lämna en kommentar. Eller om det är något ni undrar över. Eller bara nyfikna på. 

Ett snöre, lite pärlor och en knapp, det är mitt senaste bidrag till pysselhögen iallafall. Några nya makraméarmband har sett ljuset och beskrivningen till dem, och andra saker jag gjort, hittar man under fliken mönster, högst upp till höger.

0 kommentarer: